Home| Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

DOSTAWA

Szybkość dostarczania i przetwarzania zależy od opcji cenowych. Zamówienia „Najniższa cena” są najpierw wysyłane do naszej witryny w celu weryfikacji i zazwyczaj docierają do Ciebie w ciągu 7–15 dni (od poniedziałku do piątku). Szacowany czas dostawy nie dotyczy zamówień międzynarodowych, które różnią się w zależności od kraju.


Po wysłaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mail z informacjami o śledzeniu. Klienci międzynarodowi są odpowiedzialni za wszelkie dodatkowe opłaty lub podatki po wysłaniu przedmiotu. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić międzynarodowych klientów przed ponoszeniem dodatkowych opłat, ale nie możemy zagwarantować, że nie wystąpią nieoczekiwane wydatki.


RYZYKO UTRATY

Ryzyko utraty i tytuł własności zakupionych przez Ciebie przedmiotów przechodzi na Ciebie z chwilą dostarczenia przez nas przedmiotów przewoźnikowi. Wymiana produktów i kredyty na koncie za wysłane przedmioty zgłoszone jako nieotrzymane podlegają naszemu dochodzeniu i możemy wymagać od Ciebie podpisania i odesłania oświadczenia przed rozpatrzeniem Twojej reklamacji. Wymienimy produkty i zasilimy Twoje konto według naszego uznania.


ODWOŁANIA

W przypadku sneakersów możesz anulować zamówienie w ciągu 3 godzin od jego złożenia lub przed potwierdzeniem przez sprzedawcę, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Jeśli od złożenia zamówienia minęły 3 godziny i/lub potwierdzenie zamówienia zostało potwierdzone przez sprzedawcę, zamówienia nie można anulować. Jeśli żadne z nich nie miało miejsca, po prostu przejdź do swojego zamówienia przez „Śledź moje zamówienie” lub „Moje konto”, kliknij „Anuluj zamówienie” i postępuj zgodnie z instrukcjami.


Jeśli wymeldowałeś się jako gość, musisz utworzyć konto w naszej witrynie.


ZWROTY

Wszystkie transakcje sprzedaży z naszą witryną są ostateczne. nasza witryna jest platformą sprzedaży wysyłkowej i konsygnacyjnej, co oznacza, że wszystkie przedmioty, które przewozimy i które oferujemy na tej stronie, są dostarczane przez niezależnych właścicieli. Gdy przedmiot zostanie sprzedany, w Internecie lub w jednym z naszych sklepów, właściciel otrzymuje zapłatę za swój towar. Z tego powodu nie możemy przetwarzać wymian.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozmiaru lub stanu konkretnego produktu na naszej stronie, prosimy Skontaktuj się z nami przed podjęciem decyzji o zakupie.


Zwroty są przetwarzane tylko w przypadku błędów w realizacji, takich jak nieprawidłowo wysłane lub brakujące elementy.


Proszę, czuj się swobodnie by Skontaktuj się z nami z wszelkimi pytaniami.

Copyright © 2025 Mlbshop.